boring!

usch, igårkväll fick jag inte gå ut av mamma, så jag satt inne på datan till typ 4. sen idag äre då gatufest men de regnar o alla kuliga människor är hemma/borta så de är bara muppar där, så de palla rjag inte med heller. tror jag tänker stanna här tills vi äter o sen sticker jag o hittar på nått. rasmus ville att jag skulle komma över igår, men de fick jag som sagt inte så de blir kanske till väsby o honom idag då. haha, de är så kul. rasmus som annars är ganska "okänslig" elller va dman ska säga har gått o blivit lite kär tror jag.. nån ida eller så, haha, skit söt asiat typ. får se om man kan få lite mer info om de, haha..

ajja, nu ska jag tjocka mej med sojabönor XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0