fan vad dum man kan vara..

usch, jag har hört flera gånger att vi har problem, men jag verkar aldrig kunna fatta. fan, asså jag känner mej så jävla elak. ni kämpar för att få alla räkningar o ha penagr över så vi kan ha kul och gör det alltid med ett leende för att inte vi ska få reda på något. och sen kommer jag här och tycker jag ska leka rikemansbarn. när man var liten trodde man att mamma o pappa hade hur mycket pengar som helst. att det va obegränsat på ett kredit kort o att det alltid gick att hämta mer pengar på banken. nu är jag nere på jorden. jag har förstått att pengar tar slut. man ska använda det man tjänar och betala så otroligt mycket saker att även fast man tjänar bra blir det ändå knappt pengar över.

timingen är ju inte heller perfekt. fast det är ju så, när man använder mest penagr så komemr problemen. de är alla läger och cuper o resor och sånt som kostar mest. de är det som lixom inte tillhör vanliga budgeten. sen känns det ju lägligt att de är nu när jag har min bal oxå. har lixom en klänning för 1.500 kronor och sen smycken, skor osv. kan tänka mej att allt liggar på typ 2.400 eller nått sånt. det är lixom bara de mycket pengar. och det ska användas en kväll.

usch, jag blir oxå helt orolig över falköping. asså det blir ju dyrare för mamma o pappa at tha mej där än hemma. ´där ska de betalas både hyra och mat på helgerna o sen ska jag ju ha pengar till resor (som vi kommer göra typ varje helg till matcher inom sverige), kläder, skor, träningsgrejer osv. asså det blir mycket pengar. antagligen väldigt mycket mer än vad som jag kostar nu. fixas inte de här grejerna typ nu eller i allafall snart så blir jag fan orolig. jag vill inte tänka att det kan hända och jag tror itne mina föräldrar skulle låta det hända, men man vet aldrig. men ja, de är i stort sett bestämt att vi ska sälja en av våra bilar iaf. får hoppas det räcker så!


nu orkar jag inte tänka på det här mer utan tänker ha kul med bästaste angelica och astrid på msn!

, <3

Kommentarer
Postat av: Mixxkkyy

Försök att inte tänka för mycket på det Hanky, jag vet att dina föräldrar tycker om att skicka iväg dig på dina cuper för de vet att du tycker om det. Så länge du är lycklig kommer de också vara det, dina föräldrar håller nog ordentlig koll ska du se. :) Finns här om du vill prata

2009-08-15 @ 01:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0