hjälp..

eeh, jag hade tänkt att fixa nån design på min blogg. behövs verkligen! nån som vet hur man gör när man ska skriva texten som kommer upp när man klickar på profil bilden. jag vet ungefär vad jag ska skriva men jag vet lixom inte hur man kommer in på det. nån som kan hjälpa?

"Hejhej, jag heter Hanna Lönnqvist och är 14 år för tillfället. slutar i edsbergsskolan i sollentuna för att efter sommaren börja på ett volleyboll gymnasium i falköping! i bloggen skriver jag både om min vardag, blandat babbel, volleyboll, tokio hotel, shopping, vad jag tänker o känner, kanske lite drömmar också och sånt. det vill säga en stor blandning av massa ointressant skit! :)<3"

haha, tänkte att jag inte vill ha värsta seriösa grejen just nu.. men jag vete fan! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0