home sweet home..

så, nu är jag hemma från att ha först spenderat en vecka i Falköping på utvecklings/talang lägret. måste ju skryta lite och berätta att våran grupp pär fgörberedande landslaget ! haha, men iaf. så hade vi det bäst på lägret och gruppen är verkligen så härlig. jag känner lixom att alla kan prata och vara med varandra utan några problem och ja, allt gör mej bara säkrare på att allt kommer blir hur bra som helst.



här ute på landet kommer jag alltså bo xD

på eknö va det trååååk. brukar inte direkt vara superkul där, men då är alltid kusinerna och livar upp stämningen. iår låg dem på Franska rivieran och stekte istället. avundsjuk? - nej "inte alls" ! -.-

jag fick iallafall ta lite kort på eknö haha, voila:





tagna från båten på vägen till Eknö



Jens kom och hämta oss med fyrhjuling med vagn... :)


... så vi slapp gå!


Ann-mari och magnus har alltid godis framme.. det är ju bara en tidsfgråga innan det är slut :p


midsommarafton va tråk och luff men brorsorna hade kul och va med i massa lekar o dragkamp...


haha, lite luff bilder fick ni nu iaf.

pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0