i lands problem!

jag älskar att bada, tycker verkligen det är sjukt härligt att ligga i det varma vattnet och bara ta det lungt, men jag har ett litet problem.. haha, de är så att jag gilalr att har så sjuktvarmt vatten att jag klarar inte av att ligga i där så länge utan att typ dö så därför sprutar jag i kallt vatten efter ett tag så att de blir skönt, men ganska fort blir det för kallt o då sprutar jag varmt så blir de för varmt och så vidare.. har supersvårt att hitta en bra temperatur! ett annat problem är att jg lätt blir rastlös efter att ha badat ett tag så jag blurkar smsa, men jag har lixom tappat mobilen i badkaret två gånger tror jag o sen ahr det blivit så blöt eller så varm så den har fuckat sönder typ tusen gånger.. så usch, jag vet inte vad jag ska göra xD!






MYYYYS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0