jag drömmer mysko saker..

.. hela tiden. fett roligt när man vaknar att sitta och tänka igenom drömmen lixom. som i natt tex, då drömde jag att jag åkte bil med sebastian krantz (han körde bilen). eller de börja med att jag typ träffa honom o typ fråga nått, asså typ va klockan va. haha, sen så börja han snackamassa o ba: jag ska ha en spelning på grönan nu, men jag ska åka dit heeeeeeelt ensam. o så fråga han m jag ville joina typ. sen skjutsade han mej i bilen då haha. och sen när vi va framme gick vi in på nån baksida eller nått, och då va plötsligt lisa, kenny, kid o lite andra folk där. jag fick låna kids vip kort så jag kunde gå med seb o så... sen vakna jag xD 

haha, de va sjukt kul asså. jag har lixom inte "tänkt på" seb på fett länge. men för nån vecka sen så fick jag reda på att han o emma har blivit kompisar igen  och jag är super glad för emmas skull, jag vet hur dåligt hon mådde!). Måste vara att jag har tänkt på de som har gjort att jag drömde om honom. jag har för mej att emma va med i drömmen oxå, men ajg kan verkligen intekomma på vad hon "gjorde" eller vad manska säga. haha..



jag har fottat seb :)


och emma.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0