japp

blev inte film hos rasmus ändå, haha. satt istället o luffa hemma vid datan. vi gjorde ju en msn när vi tävlade om biljetter till globen (jag, emma o sabinorna), så på den satt jag inne o drev med folk. haha, fett synd. en snubbe tyckte tjejen som jag hade på bild o så va skit söt o att hon verk jätte mysig o blablabla o så skulle dem ses imrn. haha, stackars kille ! (a). sen vade jävligt kul att se vilka mysko idioter som hade addat den där msn:en. asså typ 2 eller 3 satt på cam, o shit va dem såg ut! xD hha, förlåt, men jag har inte sett nån normal människa se ut så. dem måste ha haft nån sjukdom eller något, för de va sjukt asså ! ska print screena om jag sncakar med dem igen!  men usch, får typ lite skuldkänslor till den där killen, asså han som ville träffa "emilia". blä, funderar på att säga som de va, låter cp, men ändå!

nu är jag trötter o ska sova, annars blir mamma bötter..


god naaatt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0