nu behöver jag hjälp igen..

haha, jag tror jag fattade hur man skulle göra och  hoppas på att det blev rätt nu. hehe, men jaja. nu behöver jag hjälp med en annan sak. och de är om balen. jag ska få gå med sakib (vilket jag faktiskt är glad över. han är snäll och rolig). bara ett problem, han är typ 160. dvs. typ 15 cm kortare än mej. jag vill ha klackar på balen, annars känns min klänning fett lång.. men samtidigt vill jag det inte både för att sakib är shortyyy och för att jag inte kan gå i klackar. blä, jag vet inte vad jag ska göra! nån som vet vad man annars kan ha på sej för skor om man inte har klackar? funderar på att kanske bara ha ett par svarta enkla ballerina, men jag vete fan!


baaaaajs  / hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0