snopp

jag är ensam, vill ha en kille! skulle lixom vara hur mys som helst med nån att kunna sncka med, alltid ringa, nån som man blir glad varje gång men får ett sms ifrån, nån som förstår en och nån som bara finns där. vet att i stortsett alla tjejer istället vill va singlar o typ flörta på stranden men så känner jag verkligen inte. jag vill verkligen ha en pojkvän, men snart flyttar jag, därför känns de verkligen inte lönt. de är ju lixom så att jag fortfarande gillar david, men de va lixom ett år sen (exakt dan efter skolavslutningen ,13e) som de hände nått mellan oss. usch,  känns bara så patetiskt att jag fortfarande har känslor för honom. men åandra sidan va han den första som jag verkligen va kär i, på riktigt. visst gillade jag väl yousaf o sebastian, men de var ju verkligen inte samma sak. de va så mkt starkare känlor för david lixom. blää, jah vill ha en kille så jag glömmer david. och jag vill samtidigt inte glömma honom, för jag vill att de ska bli vi. och jag vill så mkt men de går inte. att jag faktiskt kommer bo tillsammans med honom i tre år oroar mej lite. kommer jag inte över honom snart lär det bli tre jobbiga år för mej.

fan va jag kan skriva mkt skit, men de är därför jag har den här bloggen. synd för er som läser som måste stå ut med all min skit haha ..



cannonball- damien rice

Kommentarer
Postat av: avi...

nej då, det är inte skit :)... jag lyssnar! vem fan e sebastian :O trodde jag fick veta sånt...böring it dude. hanna haffe davve i falköping..han kan inte läsa dina tanklra säg som det är, eller visa det på andra sätt.. va inte så blyg. ta första steget var den mannen jag vet du är :D

2009-06-02 @ 23:00:08
Postat av: hanna

aha, haha.. sebastian va för läääänge sen! haha, vi var fan gifta ;). jag ahr snackar med david och han vet att jag gillar honom fortfarande. men han är lixo mpå g med sofia, som oxå ska flytta till fkp (eller btw, hon bor redan där. men hon kommer asså bo med oss.) så de känns bara cp .. :S

2009-06-06 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0