städare, nejtack!

det är iallafall vad mina föräldrar säger. sjukt dumt eftersom det alltid är helt smutsigt o stäökiggt hos oss haha. iallafall så var jag tvungen att storstäda hela huset i söndags eftersom att anna, palle, issa, mickis, ellen, matte, evvo och lovisa skulle komma över på ett litet byebye party haha.
kvällen blev ganska lyckad, det va kallt i grillen sega lite men överlag tycker jag vi hade trevligt ändå. haha, stackars ellen. hon och jag fick vara  typ servitriser hela kvällen xD iallafall så va alla skit snälla och hade köpt en present som jag skulle kunna ha "när det blir ensamt i falköping". haha, jag lovar  att "tänka på dem" när jag använder mina fina rosa rabbit dildo som jag  fick xD ! hahaha, tack så mycket !


Hanna i städartagen, ofc. har man "pyjamas" på sej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0