surpuppa..

aah, fan vade irriterande. kom hem o satte mej vid datan, som jag inte fick igång. sen ringer rasmus o vill att  jag ska komma. eftersom de va länge sen jag träffa han i alex så blev jag typ glad över att de äntligen funka. därför sket jag i att träna, som jag egentligen hade täknt. o sen tänkte jag skita i våran avslutningsgrej vi skulle ha för cath o john. så jag typ äter lite o åker iväg till rotebro (vilket tar typ 35 min). när jag va där skulle jag ringa, och de gör jag, ingen svarar. sen smsar jag o då svara dem, men de bara driver som fan. och håller på "jag vet inte var du ska" osv. så jag åker hem igen. sjukt irriterande asså.. köpte btw två brownies på vägen hem som jag nu har trckt i mig. och jag som redan ahr ångest för att jag aldrig tränar sitter hä rmed typ panik o jag vet inte. orkar bara inte med nått just nu,  men om en halvtimma ska jag gå på den där jävla grejen i skolan. pallar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0