tankar..

hur mycket ska man bry sig om vänners åsikter? jag vet vad jag tycker och vad du tycker, men jag vet oxå ved alla andra tycker. är det verkligen viktyigast att lita på sina egna känslor när alla andras känns så mycket vettigare? struntar man i andras råd får man "skylla sig själv" när det sedan går snett och man snackar om det. eller så kanske de tillochmed är så att de inte finns några vänner kvar att snacka med? visst är väl inte det riktigt vänskap om de inte stöttar mig i mina val?

allt snurrar och blir bara svårare och svårare..

Kommentarer
Postat av: josefin

jag stöttar dig vilka val du än gör hanna! (L)

2009-06-29 @ 01:52:51
Postat av: hanna

tack söte! <3

2009-07-01 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0