Depend



nej, inte V.S här inte, men jag tänkte tipsa er människor om depends underbara nagelprodukter. jag har verkligen hur mycket som helst därifrån, men min billiga favorit är "ridge filler".. tror det är den längst ner till höger på vänstra bilden.. (nr. 129) . Det är en galet smart grej som knappt syns, ger bara lite extra styrka och glans till naglarna och så fyller den i alla fåror som vissa har i naglarna. smart, snabbt och enkelt. Helt enkelt perfekt! Ja, en annan sak som är super med lacken till vänster är att de torkar helt  otroligt fort, har inte direkt tagit tid, men det är mycket snabbare än andra lack jag har använt!



kom och tänka på det här när jag fixade naglarna idag (med bara depend produkter) bla. franskmanikyr kittet på högra bilden..


hojj :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0