fan då, bajs asså!

jag som trodde jag skulle ha turen att missa matte provet och nationella i engelska (som btw är fredag den 13:e !) men nejnej.. jag som va helt glad o trodede de va vecka 11 vi skulle till falköping, men nepp det va vecka 12 det ! hehe, inte så bra efeter som jag har sagt till mina lärare att jag måste va ledig då :/ ajja, får väl ändra det då! eeh, vet itne varför jag bloggar egentligen, hade inget att göra..

jag ligger här med datan i knät och lyssnar på andreas när han sjunger och spelar gitarr till sin egen låt "would you be my angel". riktigt fin och mysig... visst har han inte värsta bra sång rösten, men ändå! håller på att somna, jag är så trött o den är så mysig...


nej, nu ska jag tydligen äta säger mamma.. lika bra att äta o duscha och sånt sen gå och sova :)<3

pusspuss :)<3

btw, andreas, har du fått min blogg? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0