fan va dum jag är..

bajs på mej ! självklart kommer jag inte få gå till stinsen, jag har ju typ feber och allt! hade litet moment of weakness om ni undrar på mitt konstiga inlägg tidigare. eeh, ja ni.. jag ska nog ta och checka runt lite mer på internet efter grejer jag vill ha. och då ska ingen hinna före mej eller stoppa mej issa. haha, nej men skitsamma..

ja idag blire då nog inte så mkt gjort:

  1. Kolla kläder, skor, väskor osv på datan och hitta fina grejor jag ska köpa när jag får cash flow.
  2. måla naglarna, tänkte försöka göra franskmanikyr på mej själv..
  3. städa mitt rum medans jag kollar på film
  4. plugga... eller ja, typ skriva på min text om windpower och så..
  5. blogga, haha, bara för att jag inte har nått bättre att göra
  6. försöka att inte blogga om min dröm som va helt sjuk..
  7. sova och knarka vitaminer
  8. sluta skriva denna jävla lista som kan bli hur lång som helst!
  9. sista punkten! göra en blogg design!




såå.. nu är jag en bit på vägen.. tänkte ta och käka lite och sen kanske dra igång med städningen..


ha det bra alla, bara för att inte jag har det! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0