Förlååt..

På grund av cp internet och en lat och upptagen Hanna så blev det sämst uppdatering idag. Förlåt Avin, dissa inte min blogg nu! men ja, idag var en torsdag (HATAA!!!) vilket betyder att jag va i skolan mellan 8.20 och 16.15, bläää! när jag kom hem vare typ data (checka bloggar lite snabbt) sen läste jag i min engelska bok, som faktiskt är riktigt bra. haha, jag läser gossip girl, inte konstigt, men ändå ;) eeh, sen vare mat och skynd skynda iväg till träningen med 91,92 och några 93or.

fy faaan vad nervös jag va! haha, helt galet onödigt eftersom det bara va en träning, men ja.. sån är jag! men som tur var släppte nervositeten snabbt, så det va chill.. juste ! jag fick fett lågt blodsocker av nån andledning. vissa tror det är för att jag har galet bra ämnes omsättning, men inte vet jag. jag vet bara att alltid när jag anstränger mej under en längre tid bli jag svimfärdig, skakig och blek "/ usch usch usch!

nu hade jag tänkt att kanske va lite social på msn och sen sova vid 11.. bir mkt volleyboll nu, så jag behöver mkt sömn och mkt mat :)

GODNATT !




(/dance... watch out, det är nånting med klockan......men hälvättä lars-olåååf, hälvättä va besviken ja blir, vi skulle ju lotta om den där) hahah, jag, precis som typ "alla" älskar Björn Gustafssons WoW-jocke.. så jävla skööön!

Kommentarer
Postat av: avi...

höhöh, hanna sorry men jag har faktiskt dissat din blogg, men faktumet att många många många känner till din blogg, får mej typ att känna att jag inte behövs somläsare lika mkt, eller så längre :P. venne varför men så känns d typ. o så händere inte sååå mkt i bloggen som förr, men jag gillar dej fortfarande :D

2009-03-15 @ 16:35:33
Postat av: hankyys

baajs på dej då ! -.- du är ju den enda som läser typ, dem andra vet den bara men är aldrig inne! kom igeeeen nu flicka lilla ;)

2009-03-21 @ 22:59:38
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0