Grönan i sommar igen?

Fan då, eller kanske yes! jag som hade tänkt att dissa grönalund helt i sommar eftersom jag va där 24/7 förra sommaren o tpy inget är kul längre, men nu har det visst kommit nått nytt.. en helt mysko bergochdalbana som typ snurrar och shit, dessutom är allt det beroende på passagerarnas vikt, vilket borde ge en typ galen känsla xD


nehe, jag som hade tänkt att fixa en bild på den fick det lite svårt eftersom blogg.se tydligen inte kan ta emot vissa filer från min data som den kan från andra, men wtf.. jag checkar google :)



så ser den alltså ut och så typ snurrar den och grejer! det blir alltså grönans 5e bergodalbana typ, haha, om man ränkar alla små alltså. premiären för den här grejen och för hela grönan tror jag är typ 25 april, om jag inte minns helt galet...


tror inte jag langar dissen till grönan längre nu, finns ju faktiskt frittfall, uppskjutet, jetline, extreme och insane nu som är "the big five" haha !


pussen på er pe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0