josefin o jag

jaa du, vi har levt tms i..... alltid ! på dagis lekte vi 24/7, nu snackar vi tele/ smsar så jag inte har några pengar kvar på min mobil 24/7.. du vet allt, verkligen allt om mig! jag är en sådan som inte gärna berättar allt för personliga saker till folk, men till dej känner jag verkligen  att jag kan berätta vad som helst och verkligen vara mej själv till 100 %..

vi var ju som tidigare sagt, eller snarare skrivit, i fjällen tsm. inga kommentarer om resan, inget blev som planerat, men vi klarade av att ha ganska kul ändå...

kolla josefins bdb för trevliga flum egopics på oss...


ööh, ja, det här inlägget var tänkt att bestå av mkt bilder, men när det inte funkar finns det inte mkt man kan göra...

se you later alligator, in a while crocodile! :)<3

Kommentarer
Postat av: edholm

alltid vi! älskar dej över allt annat ! och saknar dej redan ! <333

2009-03-04 @ 18:59:30
URL: http://bellawhbuus.blogg.sse
Postat av: hankyys

japp, alltid vi gumman ! <3

2009-03-04 @ 21:46:21
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0