Myser med mej själv, och nej lisa, inte på ditt sätt!

jag vet inte rikitgt varför, men av nån mysko anledning så har jag varit galet myssugen de senaste dagarna.. och haft stooooooort behov av choklad! haha, ni tjejer som läser (ja, avin, det finns killar som läser haha) vet nog vad jag menar. senaste veckan har jag ätit upp 2 st 100 grams mörk choklad, 1 typ 200 grams låda med mörkchoklad, en chokladbolls smet och 2 tallrikar vaniljglass med massa oboy i... haha, choklad behov eller vad?


eeh, idag har det väl inte hänt så mkt.. fick tbx musik provet idag, ett VG blev det, helt okej. har inte högre mål än vg i musik, vet att jag aldrig, aldrig, aldrig skulle få för mej att uppträda på nån skolavslutning eller något (och det är det som krävs för ett mvg), så vg får väl bli bra. annars så händer inte mkt, ligger i sängen med datan och mobilen. laddat upp med lite frukt och så har jag gossip girl boken här (läser den på engelskan, måste skriva bokrappot på nån bok ju)

men, jaa.. hörs sen i guess? :)



det här är då jag just nu, bilderna man såg min mun på blev totally fucked up, så shut up and smile bitch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hanna josefine lönnqvist ( hittar på stavning o mellan namn :D), nu får du bumms säga till aweeni mcbeaniii vikka som läserr,sej här msn eller sms eller skolan, just pick one,

2009-03-11 @ 20:44:21
Postat av: hankyys

frida hanna josefine lönnqvist om jag får be... hallå lixom? men aveneeneeen jag vet inte vilka som läser.. typ du joesfin, rasmus och några mer ;)

2009-03-11 @ 20:47:03
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0