Ont i halsen...

har jag, men det skiter jag i! Jag känne rhur alla börjar vår shoppa och känner mej lite efter jag som inte börjat än. jag är rädd att det snyggaste kmr va slut, så jag tänkte ta en liten tur till stinsen och checka lite.. Dock har jag ett litet problem. Jag har bara 900:- och dem är på mitt kort, så jag har inte tillgång till dem nu utan måste till banken som är stängd och skit först "/ !

"jag är inte lat, jag har bara inte tid" säger jag när folk säger att jag ska skaffa helgjobb och grejer. och det är delvis sant.. jag skulle gärna ha ett helg + eftermiddags jobb, men då måste jag få avgöra själv när jag ska jobba och så. Skola kommer ju alltid komma i första hand och volelybollen i andra, vilket betyder att jobbet då inte kommer vara särsklit högt prioriterat, menmen.. skulle någon ha en superlösning skulla jag bli superglad!



" I want money money i want lots of lovely money! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0