Ska köpa lista:

  1. Ett par svarta pumps med "träklack" ingen aning om vilka!
  2. Ett par tan-färgade pumps (typ ljusbruna/kamel färgade eller hur man ska säga)
  3. DKNY väska
  4. Plånbok
  5. Snygga tyg skor till våren. vill ha ett par biligare och ett par dyrare. lär bli ett par vita och ett par marinblåa, iallafall det jag känner just nu.
  6. Koftor. alla möjliga slags, har typ inga kläder alls just nu!
  7. Tee- shirts med olika snygga tryck.
  8. "Pojkvänsjeans" (dvs. baggy jeans typ) galet fint att ha uppvikta till klackar.
  9. träningströjor. både att ha på skolgympan och på volleybollen. känns så otroligt tråkigt att träna i de gamla sollentunavolley tröjorna! Vi jobbar ju ihop till nya träningströjor, men ja, det kommer ju bara bli en var.



nu måste jag ner och hitta nått jag ska äta ikväll! familjen ska bort men eftresom jag känner mej krasslig stannar jag hemma.. fortsätter med min lista som kan bli oändlig senare! hoppas nån vet var jag kan hitta nått jag söker


Hej hopp, av biten snopp! (kollade på Greys anatomy nyss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0