Skolavslutnings grejer, I wish!






väldigt simple och sweet.. skulle dock aldrig kunna varken gå i skorna (jag kan inte gå i klackar, bambi på hal is säger jag bara. ellen vet!) sen skulle jag inte helle kunna bära upp känningen. För att kunna ha en axelbandslös klänning tycker jag man måste jag lite bröst för att det ska se bra ut. Tyvärr är jag ingen bystdrottning och därför känns inget av detta rimligt. Halsbandet koster typ 750 kr men går säkert att  hitta nån budget variant för nån hundring eller så.. men men! I mina drömmar är min kropp/ansikte/budget/liv heeeeeelt annorlunda!

Kommentarer
Postat av: avi...

den klänningen diggar jag oxå, jag fann den a long time ago på nelly.se eller så vare bubbleroom...finare i andra färger tkr jag

2009-04-01 @ 15:35:00
Postat av: hankyys

jag vet, var ganska längesen ja hitta den oxå ;) men till skolavslutningen ska de ju v vitt tkr jag iaf.. haha :)

2009-04-01 @ 20:01:46
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0