Volleybollen funkar igen !

Yeaah, jag kanske har sagt det till vissa men jaja, volleyboll, som alla andra sporter, går i vågor. ibland känns allting jobbigt, inget funkar och allt blir bara bajs, eller så är det så att allting är super kul, det funkar (helt okej iallafall) och framförallt... man får erbjudande att spela!

Jag är nu inne i en bra period där det mesta funkar och jag får massa massa massa möjligheter! Först är det ju så att jag kom in på volleboll gymnasiet i falköping *happy happy happy* sen spelade jag i söndags min första divisions match med D- laget (dvs. F- 93). jag har blivit kallad att vara med på ett utveckligsläger i falköping (ja, kallad, inte erbjuden! xD), sen så är det dessutom så att Christer (min tränare) berättade för mig att jag ska få vara med och spela U19 SM!!! Dvs, att jag kommer spela med 92:or, som även vissa av dem är med i B-laget, nervös eller vad?! jag kommer fan skita på mej på planen eller något.. haha! nejj men ärligt, fy faaan va kul, men fy faaaan vad läskkigt! det var ju egentligen så att gabriella oxå skulle få vara med, men nejnej, hon är i Costa Rica nu och då, så jag blir ensam med alla stora människor !


haha, japp.. så ligger det till! och juste fan, jag glömde säga det att det är bara 2 tjejer (jag och en 93a) och två killar (93or) som får åka till falköping och utveckligslägret, tur att jag känner dem i alla fall! och sen va det nått mer ja... hmm, jag vet inte, men jag har iallafall skapat en ny kategori som heter Volleyboll där jag kommer skriva om massa "intressanta" saker haha... ja, nu va det väl inte så mycket mer att berätta då..

hare gött människor ! :)

Kommentarer
Postat av: edholm

GRATTIS!!! <333

2009-03-04 @ 18:56:55
URL: http://bellawhbuus.blogg.sse
Postat av: hankyys

tack tack ! :)

2009-03-04 @ 21:47:18
URL: http://hankyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför får du alla de erbjudanden? för att du är lång? det kan tydligen inte vara rättvist!

2009-04-05 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0