dagen

vaknade hos ellen imorse då.. mamma ringde o typ väckte mej o sa att jag va tvungen att gå hem för jag hade ju inte tagit med min medicin till morgonen. så mamma kom och hämta mej med bil hos ellen, trött o lat som man än orkar man ju inte gå?! iallafall så fixade pappa frukost till mej .. haha, goda mackor och en stoooor skål jordgubbar satt jag och åt på frukostaltanen pappa håller på och bygger. ser det inte gott ut?



i allafall så satt jag där i solen och hade det galet skönt i solen.. lite bilder:




mina bleka ben, haha



haha, försöker fotta solen o jordgubben, inte lätt att få en bra bild, och de fick jag inte heller ;)



försöker gömma mej bakom en stor jordgubbe, men de funkar inte så bra..


sen försökte jag få en seriös bild, men det gick inte så bra.. haha, är inte lätt att se mot solen och fotta och se normal ut samtidigt.. och som vanligt så lyckades jag inte heller!


ne seriösa bilder är nog inte min grej, slutade med att jag tog cp bilder som vanligt :)



en till "fulltseriös" bild! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0