ditt fel



finns bara en anledning som gör att jag både längtar och är orolig inför falköping. vet inte om jag klarar av att se dej skaffa massa tjejer osv. jag har fortfarande känslor för dej, men jag gömmer dem. jag gömmer dem för alla, till och ´med mej själv. det är jobbigt men det funkar, finns inte så mycket jag kan göra. en person bad maj att lova att aldrig gilla dej igen. den personen vet inte att jag fortfarande gillar dej. självklart lovade jag ingenting. jag blir orolig. ifall något skulle hända, vad skulle folk tycka? kommer jag förändras när jag flyttar och våga vara mej själv mer? kommer mina kompisar här acceptera mej när jag kommer tillbaka? usch, jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0