Halleluuujaaah !

dem senaste dagarna/veckorna har jag upptäckt att de knappt finns något godis i vårat godisskåp. men igår fick  jag reda på det, de har skaffat ett nytt godis skåp. jag fick direkt en ide om vilket skåp det kunde vara och nu nyss när jag kom hemfrån skolan så kollar jag och självklart är det det! Skåpet där alla presenter o sånt ligger i i mamma o pappas rum! yaaaay, ett riktigt halleujah moment asså! hehe, det fanns en påse med kexchoklad o två askar Noblesse. kex chokladen är slut o snart är en av Noblesse askarna oxå det xD(a)

Men nu ska jag först dricka upp min perfekta hallon smoothie som jag typ har gjort nästan varje dag i en och en hav vecka typ haha..


Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0