halloooon..

sitte jag här vid datan och äter. gottgott! tyvärr har jag inte så mkt att göra.. eller jo, jag har mycket att göra, pallar bara inte göra det! imorgon har jag massa saker "/ : svenska redovisning på min klassiker, engelska redovnisning om literary styles, franska prov.. och självklart är jag itne klar ! svenskan har jag varit klar med sjukt länge och jag ahr typ glömt allt så den måste jag plugga på. engelskan vet jag inte ens om vi ska redovisa och vi har inte sammanställt nått i gruppen och allt är bara stress stress stress med tanke på att det här typ är en viktig del av betyget. franska provet är katastrof jag känner verkligen att jag inte kan någonting! inga överdrifter här asså, jag måste plugga sönder ikväll!

menmen, just nu tänker jag sitta vid datan o chilla.. behöver det när jag kommer hem från en jobbig skoldag. tror faktiskt jag gör så att jag chillar ett tag, sover ochs en pluggar. annars pallar jag inget, haha..


ett typiskt mellanmål för mej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0