helgen..

jag kom hem från Katrineholm i söndags kväll och har visst inte bloggat nått om det. tror jag? killarna kom iallafall 2a, etta va falkenberg (Grattis Wille!).. på tjej sidan gick det väl inte lika bra, men de slutade som 6a. Grattis till Södertälje som vann över vallentuna i finalen. haha, fan va skönt det va, vallentuna va 100% säkra på att vinna! haha, fan va vi garva åt deras miner! xD

i killarnas semifinal va det fett synd. en killa från volleybollgymnasiet va med och spela med hylte som sollentuna mötte. han är typ en av sveriges bästa passare på ungdomssidan osv. sen så stukar han foten, asså ingen liten stukning utan rejält! men lixom såg i ansiktet hur ont han hade. sen va de så att hylte hade ingen avbytare så han va tvungen att vara på planen ändå! Så han fick serva och hålla på bäst han kunde. Tyckte så sjukt synd om honom, och inte kunde domaren visa lite hänsyn heller utan han blåste till serv som vanligt direkt när bollen innan va slut och sket fullständigt i att hylte behövde flytta en spelare.. uschuschusch !

i allafall så lämnade de WO till andra set o sollentuna vann. på kvällen när jag satt i bilen på väg hem och smsa med petra sa jag det.. man har ju nästan lust att smsa honom och fråga hur de tär med honom. så petra fixar hans nummer och smsar honom haha. tydligen så "frågade han efter mej" enligt petra och sen så fick jag hans nummer. haha, trevlig liten historia va?

vet inte varför jag skrev den eller nått, menmen.. Whaaat ever ;)



haha, för lääääänge sen när jag fortfarande hade långa shorts! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0