hello, i live in mupptown! ;I

dagen började med att jag fick typ stressa som fan, jag fick reda p åatt vi började en halvtimma tidigare än vanligt typ 4 min innnan vi började. så de blev stress som fan! såg sjukt luff ut och allting, men jaja, det funkade. dansträning inför balenva de alltså vi skulle ha, va fett pinsamt och gick väl sådär. haha, dansa med en killa med gipsad arm som heter typ Hanif eller nått i gärdet, fett synd, men han va fett dålig (a). inte för att jag va bra, men han kunde inget, de va lite kul fakitkst.

eh, efter det gick jag hem i regnet, smsa med Marcus (min granne) och så.. han är hundvakt så jag kanske förljer med honom på en liten promenix sen, han är faktiskt ite kulig marcus haha. just nu hade jag tänkt att plugga lite, men jag är så galet trött att jag tror jag tar och sussar en stund först, så får vi se om jag kan plugga sen, det behövs verkligen! har engelska redovisning och no prov imrn, kan nada. sen måste jag oxå fixa klart min utvärdering på Bilden, nej usch.. haha, men först sk ajag få lite beauty sleep, det behövs verkligen!


godnatt (dag/eftermiddag ?) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0