morsdag..

idag, men vi har inte köpt nått! :s pfunderar på att göra en sån där tjänste bok, men jag får se.. kommer för övring inte vara hemma idag (det kan ju va muin present xD). ska spela beac volleyboll i Mälarbadet i Södertälje. Ni är INTE välkomna att titta ni som vill ! haha (a), eh, om typ 5 minuter kommer min tränare och hämtar mej och kör mej o annie och sen sofie o carro dit. kommer blir nicenice! tyvärr lär det blir som vanligt att man bränner sig, därför har jag smörjt in mej :O (brukar typ aldrig smörja in mej på sommaren i sverige) så jag får verkligen hoppas att det hjälper!

juste, igår köpte jag min balklänning. känner väl inte att den är hundra, men jag gillar den ändå.. den är typ turkos/sjöjungfrublå eller vad man ska säga och sen lixom "fodral" fast inte så himla tight. från oasis, nedsatt till 1299:-. den får lov att funka!


oj, nu är min tränare här,

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0