Sol olja?

märkte typ liiite liiite resultat efter att ha solat under frukosten så jag tog av mej kläderna o på me gamla bikinin och sola lite till.. men nejdu, inte får jag nån bränna här inte! jag är seriöst desperat efter sololja. du vet sån där olja så manblir brun snabbare. jag tog iaf. cykeln till stinsen för att köpa en. men självklart så är det ingen som säljer de längre eftersom det inte är bra att vara för mkt i solen, man ska skydda sig mot solen. -.- palla, jag bränner mej inte så de är chill? och de enda som verkade som att de skulle ha sololja iår va HM och självklart har inte dem fått in nån!

jag köpte iallafall nya veckorevyn med Kenza och sen en glass och så satte jag mej i solen och hade det gött ett tag innan jag pallade cykla hemåt igen..



juste, jag hade en poäng med inlägget oxå! haha, jag undrar om nån har sett nån sololja i nån butik och isåfall var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0