söt liten 6a..

..som vann årets rösjönrunt iår. man ska spinga 7,5 km o han sprang på 30 minuter! Grattis till Axel W i 6i! Helt sjukt asså, sen måst eman ju gratta Aviiiiin oxå, som faktiskt va bästa tjejen i 9an på typ 40 min! Fattar inte hur människor kan vara så grymma? ;) jag gick iaf. runt med ellen, mickis o erika.. de va helt okej. tjockade mej som fan när jag kom hem med fyra rostmackor med ost o sen två vita mackor me kanel, socker o smör. asså fy fan,  jag mår sjukt illa nu när jag tänker på det, men hade inga problem alls att äta upp det då? usch, de är fan nått fel på mej, hahha..

juste, haha, marcus (min lillebruuuder) fick reda på vem han skulle ha som mentor o gissa vem, CLAES! hahahhaa, fan vad jag garva! stackars små barn kommer bli helt ihäl skrämda, men ja, han är fett bra på att lära ut så de kansek är bra xD


TJOCKISMAT, FY FAAAAN ! xD

Kommentarer
Postat av: avi.......(guess who)

TACKK SOM FAN

2009-05-20 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0