trååååk.

blääää  jag har tråkigt! som ni antagligen märker så har jag skrivit typ 3-4 inlägg på rad nu och ja, det är ett tecken på att man är uttråkad! det finns inget kul på tv, har redan kollat. jag gjorde nämligen så att jag tog på mej bikinin o satte mej framför tvn med en till skål jordgubbar haha.. riktigt lyxliv asså!


ååh, jag såg itne det innan på här på bilden ser man ju min lilla mini linja jag fick imorse när jag åt frukost i solen. kolla vid kanten lixom, där är en bred linje som jag fick imorse (hade trosor, inte bikini. därav den tjocka linjen) haha! nu blev jag ju nästan lite glad över det... tönt som man är! ;)

juste, jag kan berätta vad mer jag köpte på stinsen eftersom det är såååå intressant! jag fick med mej en bh från twilfit som man kan ta bort banden på.. blir perfa med den till balklänningen/skolavslutningsklänningen jag så småningom ska köpa. funderar på att kanske åka o prova den rosa från vila med mamma o se om den kanske är ok att ha på balen ändå. får se.. sen tror jag inte de blir nån skolavslutningsklänning iår (shaaame on me!). nej men jag känner att jag använder ju inte den mer än en gång, så det känns onödigt. då har jag hellre vita korta shorts (bruna ben är ett måste då!!!) och sen typ ett gulligt linne eller nått. nån som har nån ide?

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0