uppoffringar

usch, haha. nu får jag göra värsta uppoffringen, jag måste städa mitt rum! haha, Filippa o Anders från Örebro kommer hit o vi ska typ till grönan en dag o gå på stan en dag jag o Filippa, vet inte vad de andra människorna ska göra. men iallafall så måååste jag ju städa mitt rum då (okej, jag förstår men ändå, det är jobbigt o tråååkigt!). så det blir väl planerna för resten av kvällen egentligen, haha. ska typ kolla på balklännig o nice shoooes till balen, vet fan hur de ska gå asså. mina bröst är för små för alla klänningar o jag kan inte gå i klackar, fail!

menmen, här kommer lite bilder från grönan förra åreet med bruudsen:


pop expressen is thaa shiiiiet! xD




nappklubba ;)




har ingen bild på palle. :/  är inte 100 men jag tror att hon va med men att jag bara inte fick nån bild på henne. ajja, haha. här kommer jag hänga imrn eller på fredag, var avundsjuka nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0