cp människor :O

jag är trött. gick hem på no: n tror jag hade feber. har rösjön runt imrn, pallar inte, ska nog gå.
 Är irriterad för jag har fått 3 förfrågningar av tre olika killar om jag kan suga av dem, på två dagar? man kan ju lixom börja fundera vad fan som har hänt? Börjar nästan fundera på om de typ finns nån bild på mej som har läckt ut eller nåt haha, nej men jag vet inte rikitgt. tänker inte nämna några namn men ändå. nr 1 frågade seriöst om vi kunde bli kks osv. han känner jag ändå, asså jag har träffat honom massa massa massa gånger. nr 2 typ smsa fett länge o bad mej göra massa andra saker oxå, har bara snackat med honom på msn o aldrig träffat honom. nr 3 fråga nyss på msn om jag ville blowa honom. ofc dissa jag alla, men jag funderar på att driva lite med nr 1, vad säger ni?

nu ska jag luffa ännu mer, hejdåå bitcheeees <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0