Chacha !

va hemma i helgen vilket de flesta redan vet .. lite kort så va jag på födelsedagslunch, va på nått wierd ställe på "landet (?)" där Caroline af ugglas tydligen bodde, haha. sen på lördagskvällen va vi hemma hos lofisen och aa, det blev väl sådära. fick höra av david att jag hade ringt honom och när jag kolla på min mobil hade jag visst ringt ett antal andra oxå, man kan väl hoppas att de flesta inte svarade!

idag blev det ingen mträning för mej, snack med sjukgymnast kalle en timma och fick nya övningar och skit efter det gick alla ettor hem och städade mitt vardagsrum efter matlagningen i fredags, haha. nu när vi har tid ska vi iaf iväg och kolla på New Moon, hoppashoppashoppas att den är lika bra eller bättre än ettan, men de har jag hört från flera håll så det tror jag !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0