grisflunsan..

haha, nu efter träningen känner jag att min arm börjar typ smått domna bort och de är typ svårt/känns obehagligt att lyfta den. men de är ju fan bara bra, just nu känner jag att jag vill halite biverkningar av sprutan.. inte sådär jobbigt mycket men typ feber och så iaf, imorgon! :) har ju faktiskt en redovisning imorgon om "African Lion" och man kan väl kort och gott säga att jag inte känner mej super taggad på det! jag har inte skrivit nånting än, hehe, så jag vet typ inte vad jag ska säga och så.. inte bra hanna, inte bra! iallafall så bestämde jag och Sofie att jag är sjuk i vilket fall som helst imorgon, feber eller inte! jag orkar inte plugga och hon vill ha en Twilight kompis, perfaa!

mihi, nu blire plugg haha, är jag van och skriva de eller vad? skrev att jag skulle plugga i farten, men NEJ de gör vi nån annangång! nu ska jag duscha och sen blire twilight mys med proppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0