jag kommer sakna dej.

igårkväll, i natt och idag har jag spenderat till 100% med angelica, sjukt mysigt vi har haft det. hon är verkligen den som jag känner att jag har mest gemensamt med här och jag tycker verkligen sjukt mycket om henne. men hon ska somsagt flytta hem till svedala efter jul. klart jag inte vill det egentigen, men för hennes skull så är det de bästa, så jag är glad att hon är glad iallafall.

inatt låg vi och pratade om allt och då kom jag på det att hon är som systern som inte fanns (i nån film, jag kommer inte ihåg vad den heter men den handlar om en psyk sjuk tjej som tror att hennes syster är med henne osv. sen i slutet får man reda på att hon har varit ensam hela tiden.) jag känner mej som psyksystern, kommer sitta här i lägenheten ensam om helgerna när de andra är och spelar borta match. jag kommer sitta ensam i gymmet, sova själv varje natt och inte ha någon som jag känner att jag verkligen kan säga vad som helst till här.


imorse/idag åkte våra föräldrar hem och jag och angelica bestämde oss för att baka. sjukt mysigt! våra lussebullar och pepparkakor såg lika misslyckade ut som vi är, men de va goda ändå, och de är väl huvudsaken?






"kransen", haha..


två minuter efter vi har tagit ut den fulla plåten från ugnen (a)



hanky <3 ange p. palm


"kärleks kransen" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0