KUUUUUK!

jag är misslyckad. allt failar verkligen sönder sen jag kom hit. skolan, kompisar här, kompisar hemma, rykten, oliver, johan, simon, min höft asså allt.. vet seriöst inte om jag pallar bo kvar här.  dock finns det vissa personer som verkligen får mej att vilja stanna. som verkligen gör lixom det där lilla extra när jag är helt sur o lessen och bara vill hem. det ve verkligen en sån dag idag. eller inte imorse, då va jag helt glad och såg nästan fram emot att gå till skolan.. jag vet inte riktigt när det började, men det måste ha varit de hemska vädret som började den dåliga dagen. sen gick det bara utför. frös som fan, va trött, kom lixom "själv" till matten, dvs. palme, jocke, johanna o dem va inte där så jag satt själv. jocke som satte sej med mej sen satt med ryggen mot mej o sa inte ett ord. på engelskan pallade jag inte bli dissad så jag satte mej längst fram med "töntar" och försökte bara koncentrera mej på lektionen. gick sådär lagom bra eftersom läraren aldrig va i klassrummet..

hela dagen blev bara mysko som fan verkligen.. verkade verkligen som alla undvek mej/dissade mej/ snackade skit om mej.. hoppas det bara va pms:et som spökade till det o gjorde att jag mådde bajs.

och det där om simon- asså jag vet inte vad jag ska göra riktigt.. måste snacka med dej josefin! vill lixom vara kompis med honom men inget mer .. tror jag :s har bara sjukt svårt att säga de. speciellt efter att alex har sagt till honom att jag inte vill nått..



AAAH, PALLAR INTE ! :@


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

do you want me to ringa? <3

2009-11-03 @ 15:53:19
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0