såå sthlm..


btw snodde bilden härifrån :)

en liten fundering, finns det kläder som bara passar in i vissa "städer"? jag vet inte, men antagligen eftersom jag känner att min mockajacka som mamma köpter till mej när jag va hemma sist på VILA (800:- och skit fin!) är en typisk "sthlms området jacka", fråga mej inte varför! men eftersom folk här tkr jag är "stockholmare" vilket jag inte egentligen skulle kalla mej själv, eller det beror ju på :p bor ju inte i sthlm, utan i sollentuna :).. iallafall, eftersom folk tkr jag är sthlmare kanske det är skit samma? nej, fyfan, det är allitid skit samma! jag ska ha på mej den imorgon, tror jag, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sollentuna = stockholms län?

2009-11-12 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0