stone sour- wicked game

nu har jag precis kommit hem från träningen idag som var.. lite annorlunda! ingen från b-laget tränade (dvs. bland annat inga ettor) på grund av dubbelmatch i helgen. så det var jag, delar av tjejernas elit lag och två killar från killarnas elitlag, anton och krille. kul, hehe! seriöst, sjukt pinsamt faktiskt.. jag sög! eller asså egentligen kanske jag inte spelade mycket sämre än vanligt, men med tanke på vilka jag spelade med så höjs ju lixom prestationsångesten ganska mycket!

ikväll får vi se vad som händer, dusch nu och sen lite plugg.. har ju redovisning imrn, och bara för att mitt mail som jag aldrig skickade råkade "inte komma fram" så ska jag redovisa för hela klassen imrn ist. för fem pers typ? fail på mej, menmen! iallfall så är jag ganska sugen på att antingen kolla skräckis med någon och bara mysa eller aa, kolla på nån annan film, och helst inte det själv heller, haha! :)

vi får se vem som ställer upp, men nu blir det duschen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0