what a happy surprise.

igårkväll efter träningen var jag riktigt trött och sliten. iof så var jag ju det redan innan träningen, på grund av den 8kilometer långa promenaden i regn och blåst. iallafall så tänkte jag att jag skulle ha en ganska tidig kväll så vid elva bestämde jag mig för att lägga mej, när jag ska ställa klockan kollade jag en snabbis på schemat och såg att vi började elva idag! super härligt, så jag fick verkligen sova ut..
 idag har det inte hänt speciellt mycket, tog svininfluensa sprutan på eftermiddagen och gick runt och oroade mej för det hela dagen, men det gick bra ! puuh!

nu är det dags för träning, och jag ska spela lite boll idag igen, även fast jag spelade lite igår oxå, wihu! min höft blir väl inte mycket bättre, men de gör baera ont när jag går iblan men inte när jag spelar (?) .. wierd som fan, menmen det är väl bra!

imorgon blir det eneglska redovisnig- har inte skrivit någonting, PANIIK! och så ska vi simma 1 kilometer på tid på gympan, får se hur det går :p har ju hört att det är svårt att lyfta armen och sånt, har faktikskt inte provat.. jo, nu har jag :) men de va väl bara lite segare, vi får se hur de blir!


lånade linns skjorta idag, me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0