äcklig, äcklig, äcklig..

idag har jag smugit omkring i myskläder och har egenligen inte gjort någonting på hela dagen... utom det vi gjorde i morse! vi bokade tokiohotel biljetter till sthlm och gbg, så nu är det äntligen klart att jag och ellen ska se tokio hotel två dagar i rad- ren lycka! annars har det somsagt inte här så mycket idag, har sett förjävlig ut hela dagen och suttit och räknat massa himla ekvationer med farmor och farfar. imorgon blire mer matte och fotto grej med mamma, sen så ska jag kanske förshoppa lite, haha ;) jag och mamma har shopping dag på onsdag så man kanske måste komma lite i stäming oxå, haha.. sen så kommer josefin på onsdagkväll, så det blire kulkul!

Tokio Hotel - 2009 Coca-Cola Live@MTV The Summer Song - Tokio Hotel in Concert - September 26, 2009


puss <3

Kommentarer
Postat av: aavin

ERU SKÖN ATT NI SKA GÅ SJÄLVA ELLER.....

2009-10-27 @ 19:51:24
Postat av: hankyys

aa, i gbg så tror jag bara det blir jag och ellen?

2009-10-27 @ 23:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0