aik- örebro!

hoppsan hejsan, jag glömde visst berätta att vi va på aik match igår efter josefin kom hit! helt sjukt att de lixom va igår hon kom, känns som hon har varit här länge ändå ! :) iaf. så va det slutsålt på norra stå så vi bokade norra övre.. men där vare heelt dött så vid halvlek snacka jag först med nån tråkig vakt och sen med en lite normalare vakt som släppte in oss på västra. eftersom vi inte hitta till norra nedre därifrån gick vi lite fel men va nöjda ändå :) dock kom det då en tredje vakt springandes efter oss och fråga om vi va påväg till norra nedre.. ofc. svarade vi ju ja då och så följde han oss dit! sjukt nice ;) så vi stod iaf. mitt i black army under nästan hela andra halvlek, och den halvleken va sååå mkt roligare! alla till gbg, med eller utan matchbiljett...




sjukt dålig bild men ni som har varit där fattar nog vart vi står. haha :)



fin tröja, mihii! ;)


josefin undeer matchen! man kunde verkligen inte låta bli att le, sjukt härlig stämning och lite ont i halsen imorse, det är en aik match det..


nu kommer josefin snart slå ner mej, eller går de, jag sitter ju ner?, menmen, hon kommer iaf lacka sänder på mej för jag har suttit fett länge vid datan, haha! förlåååt (a)

 

hörs imrn folk! och vissa träffar vi nog på lördag :) hoppas på att möta upp ellen o palle lite senare imrn, efter stan o fika med farmor edholm och sen this is it på kvällen! :) PUSSAR OCH GODNATT! aik, aik, aik, aik, aiiik,aiiiiiik!


Kommentarer
Postat av: AIK

AIK=Rätt

aik=Fel

Aik=Fel

2011-10-20 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0