är jag blåst eller varför funkar det här varje gång?

haha, va bara tvungen att kolla mina mail innan jag la mej och så hade jag fått ett mejl med ett sånt där test där man ska skriva upp massa olika saker och sen längst ner står det lixom vad de betyder för en och sånt.. och asså jag fattar inte riktigt hur, men det blir alltid typ rätt även fast det kanske är lite överdrivet, men i stortsett så funkar de typ varje gång jag har gjort det (typ 5 gånger med skit lång tid emellan och jag har aldrig skrivit samma personer!) .. skit läskigt asså, haha :) tänkte jag kunde länka testet imorgon, orkar verkligen inte idag :p men jag kan skria upp hur min lista blev!

1. 7
2. 14
3. Johan Erkenborn
4. Josefin Edholm
5. Ellen Pettersson
6. Paulina Åberg
7. Joakim Sundh
8. Beautiful
9. Boom boom poow
10. Space Jam
11. 800 grader


nejni, jag har inte hittat nån låda än, men jag slänger ner skiten på min stol o fixar de imorgon .. nu ska jag sminka av mej och sova- såsmåningom, haha!

godnatt igen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0