bajs

härligt.. jag som hade sett fram emot att äntligen få träffa mitt lag hemma i sollentuna och spela med dem! snackade med sjukgymnasten kalle idag och han sa att jag måste rehaba min höft 8-12 veckor och får knappt spela någon boll under tiden. dvs. helgen är bortaa! funderar på att åka hem på fredag istället då, men jag vet inte. känns dumt att typ "svika laget" men det är ju inte speciellt kul att bara stå och kolla heller? jag skulle också tycka att det va kul att träffa alla tjejerna, hade ju försökt att planera in en tjockiskväll onsdagkvällen men det blir nog inte så. eftersom josefin inte kommer heller så betyder det att massa av mina planer för lovet faller bort, vilket kanske är skönt? asså jag vill hinna med så mycket och tiden går så fort så jag får verkligen panik..




känns dumt att ta en dag i taget fastän de vore skönt, men jaa. vi får väl se hur det blir..

gissning:

fredag: KUNGÄLV
lördag: KUNGÄLV
söndag: KUNGÄLV
måndag: farmor o farfar
tisdag: farmor o farfar
onsdag: stan med mamma på dagen och tjockis kväll med tjejerna på kvällen (?)
torsdag: åker till fkp och josefin kommer på kvällen
fredag: skövde med josefin (?) och sen ålle på kvällen..
lördag: chilldag, kanske åker till gbg o shoppar eller ligger hemma och myser
söndag: josefin åker hem och jag sitter och pluggar my butt off!


orkar ingenting just nu, hinner ingenting och kan ingenting. fail!

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag sa som sa flera gånger hur kul det skulle vara om jag kunde komma ner när det var den där ålle(antar att det är festen?) men du sa att det inte gick om man inte gick där. men det går tydligen för josefin....jag borde väl förståt.

2009-10-19 @ 22:31:22
Postat av: Ellen

jag sa som sa flera gånger hur kul det skulle vara om jag kunde komma ner när det var den där ålle(antar att det är festen?) men du sa att det inte gick om man inte gick där. men det går tydligen för josefin....jag borde väl förståt.

2009-10-19 @ 22:31:48
Postat av: Ellen

jag sa som sa flera gånger hur kul det skulle vara om jag kunde komma ner när det var den där ålle(antar att det är festen?) men du sa att det inte gick om man inte gick där. men det går tydligen för josefin....jag borde väl förståt.

2009-10-19 @ 22:31:56
Postat av: hankyys

aa, för jag precis har typ blivit kompis med johan erkenborn som sitter i styrelsen och som sa att de va okej bara för den här gången.. asså seriöst ellen, jag förstår att du kanske tror att jag inte bryr mej eller sånt men jag gör det. har bara lite svårt att visa det ...

2009-10-19 @ 23:07:18
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0