Bloglovin

Jag måste vara den sista människan på jorden som skaffar bloglovin, men de är ju faktiskt rikitgt härligt! speciellt med tanke på att jag ändå läser relativt många bloggar och går in på dem flesta alldeles för ofta för att kolla efter uppdatering. Jag tror faktiskt jag måste ta och skriva upp alla bloggar jag läser för att se hur många det är, haha :) då ska vi se:

kenza
kissie
dessie
paow
falsksanning
foki
rahlenfeldt
sofie sjöberg (sofiemsjoberg.blogg.se)
shoppingandfashion(.blogg.se) (f.d shopaholic mamman)
sebastian krantz och nicolina (letlovelive.bloggproffs.se)
julia och alicia (kingsofsweden.blogg.se)
blondinbella


oj, jag läser nog ännu fler bloggar men komme inte på några just nu, eller ja, jag orkar helt enkelt inte :)

puss, och använd bloglovin ni som inte gör det, så sjukt GÖTT! ;)
bloglovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0