chacha!

nu sitter jag här i badrummet och väntar på lilla josefin som håller på och göra sej fin (och tro mej, det tar tid!) haha ;).. våra gäster kom för typ 20 minuter sen så vi måste kanske vara lite sociala med dem och äta lunch och så, sen tänkte vi ta bussen in till Sollentuna och lämna tbx lite skit.. eller juste fan, gina har inte öppnat där än! blir kanske stinsen då .. japp, efter det ska vi antagligen åka in till stan och käka med folket och sen typ jag vet inte, haha shoppa igen? jag ska ju få prngar imrn igen och sen ska jag lämna tbx en tröja så jag har änfå 950 kronor kvar (om jag kan få mina pengar idag ist..) haha, vore chill som fan! sen så ska jag mamma betala en höst jacka, ett par stövlar och ett par uggs till mej oxå (a) känns ganska bra faktiskt!

när jag har shoppat färdigt för lovet (dvs. ikväll antar jag?) så tänkte jag fotta och lägga upp bilder på lite saker :) även fast jag inte köpt så himla mkt, haha..


josefin sätter i löshår och försöker göra sen fiiin :)

bajs, <3


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

fin bild -.- moahahahha xD <3

2009-11-03 @ 15:47:20
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0