chocolate or vanilla? ;)



igår låg jag i ett sånt här fint litet solarium och jag funderar faktiskt på att börja sola med angelica en gång i veckan i en månad nu så man får en fin brun färg även fast vintern är på g, det hade ju vart sjukt härligt asså! värt att lägga typ 200 i månaden på att bli brun? jo,  jag tror det va! men jag har lovat mej själv att inte sola mer än 3 gånger till nu för solarium är en sån sak som jag vet med mej att jag lätt skulle kunna bli beroende av och så kommer jag sluta upp (kan man säga sluta på så på svenska? jag känner att jag börjar tänka sånna småsaker på engelska allt oftare :o haha, kan kanske börja med svengelska och säga enda up, haha? :p) som en gammal brun rynkig kärring när jag är 30, haha!



hellre brun och rybkig än blek o slät, eller? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0