Mein kleiner bruder

Igårkväll ringde Marcus, min lillebror, mej och undrade lite om vad han skulle välja för b-språk och bara satt och pratade lite. det var faktiskt riktigt härligt, just då kände jag hur mycket jag faktiskt inte bara saknar alla mina kompisar utan även min familj- och det lät som att Marcus saknade mej oxå faktiskt(a).. Marcus och jag har typ aldrig bråkat och sånt, men vi har heller aldrig kommit varandra riktigt nära och lixom suttit och pratat tillsammans. Därför tyckte jag det kändes lite speciellt och väldigt bra när han ringde mej igår.

Han berättade bland annat att han har msn och facebook vilket han typ inte har (vågat/velat?) berättat tidigare, haha, och han lovade att han inte skulle visa några bilder för mamma och pappa från facebook. eftersom det finns bilder när jag drickar (och kankse röker? jag vet inte.. ) men det finns iaf. ett antal bilder som inte vore super bra om mamma och pappa såg, haha :)







juste, btw så har jag kollat runt lite på min gamla playahead som flitigt användes under "fjortisperioden".. iaf. så såg jag där att några utav dem som jag hade på min kompis lista faktiskt va inne "ofta nån fortfarande använder playahead?" va min första tanke.. iaf. så gick jag in och kollade på nån som hette Wraou eller nått sånt (13 år från Sollentuna) och såg på profilbilden en liten kille som va sjukt lik Marcus  - fast typ mega fjorre... hm, kan de vara Marcus som driver, Marcus som inte driver eller har jag hittat en dubbelgångare kanske?

ni som vet hur Marcus ser ut, visst är det likt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0